الموضوع: بروتون جين تو
قديم 07-04-2013, 05:07 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه هو احسن بنك للتقسيط حالياً!!!

بص انا هقول لحضرتك شى مهم جدا جدا
حضرتك عضو فى المنتدى منذ شهر 6 عام 2012 صح وواضح انك لم تقراء موضيع كثيرة
بس ال عايز اقولة لحضرتك انك لو كنت قرات شوية كنت هتعرف مقولة كويس جدا انا دائما اكتبها ان لا يوجد 2 عملاء ممكن تكون ظروف ضمناتهم نفس الشى
وانا لما بكتب رقم تليفونى علشان اساعد الناس لان فى ناس بتخجل ان تكتب ظروفها الشخصية على المنتدى زى حضرتك مثلا مش كاتب انت بشتغل فين ولا مرتبك كام ولا ساكن ايجار ولا تمليك ولا بطاقتك مكتوب فيها اية فى خانة الوظيفة كل البينات دة هى ال بتحدد انت ممكن تقسط مع اى بينك وباى ظروف
حتى لو هدفع 50% لازم توضح بتاقتك مكتوب فيها طالب ولا حاصل على ولا وظيفة حضرتك
كمان انت عندك فيز قبل كدة ولا لا ولو عندك مشكلة اسكور بنك مركزى او حد ائتمانى مرتفع كل دة وغيرة لان يعفك انك دافع 50% مقدم وهل عايز تقسيط مباشر ولا بنكى جديد ولا مستعمل
على العموم دة اخر رد منى على موضوعك ولو وجدت اى حد غيرى يرد رغم وجود اكثر من معرض واكثر من مندوب بنك اتمنى انهم يفدوك ويكتبوا او يردوا على حضرتك
رغم انك عامل 2 موضوع ولم تتلقى اى رد
ودة انا اشك فية