قديم 04-04-2011, 11:24 AM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انــا .. وريـــنــــو لــوجـــان ... تقرير مفصل مصور عنها بعد امتلاكى لها ...

تقرير ممتاز جدا وربنا يباركلك فيها انا كنت بفكر اشترى عربية جديدة فى حدود 60 الى 70 وكنت حاطت اللوجان فى اعتبارى بس لقيت ان قطع غيارها ناررررر فطبعا فكرت فى اللانوس او الفيرنا او الاسبرانزا واستقريت على الاسبرانزا a516 ان شاء اللة علشان لقيت فيها كل حاجة موجودة فى اللوجان عدا الاير باج بل فيها مميزات اكتر زى وحدة رفع زجاج خاصة بالسائق توزيع هواء التكيف ممتاز مع وجود فتحتين للتكيف فى المقصورة الخلفية الكلاكس فى مكانة الطبيعى علشان انا بحب اسوق بيد واحدة بالاضافة لوجود كاسيت ممتاز و6 سماعات والعربية تتميز بصلون واسع وشنطة واسعة اكبر من اللوجان شوية وتتميز ايضا بجنوط اسبور مقاس 16 تقريبا **مش متاكد** علشان كدة انا شلت اللوجان من اعتبارى بس دة مينفيش ان اللوجان عربية ممتازة جدا واثبتت كفائتها ولو عندك تعليق قولى
لو تسمحلى يا باشا أقول تعليقى :::::::::

لو حضرتك مش ممانع تركب صينى ..... قدامك الBYD f3

من كلام ملاك الA516 و من كلام ملاك الBYD F3 ...... الBYD تتفوق بمراحل .....

و من وجهة نظرى أحلى شكلا ..... و كمان عفشة تويوتا و متور ميتسوبيشى و واخدة كتير من كورولا 2003

بالتوفيق إن شاء الله :::

تحياتى ::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::

That is My Renault