قديم 30-11-2010, 04:53 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه الي كان نفسك تلاقيه في اللوجان و ملقتهوش؟

انا طبعا مش من ملاك العربية .

لكن كنت اتمنى انها تكون مزودة بكام حاجة كده ..

اول حاجة يكون موتورها 16 صباب .. على الاقل فى الفول اوبشنز بس ..

الكلاكس يكون فى الدريكسيون بدل ما هو فى دراع الاشارات كده ..

والازاز اللى ورا يكون له زراير للسواق زى بقيت العربيات حتى لو مش فى الباب ..

تكون متوفرة بفتيس اتوماتيك علشان الناس اللى بتفضل الاتوماتيك عن المانيوال تقدر تشتريها برضو ..

تكون متوفرة بجنوط اسبور وفتحة سقف ..

الكاسيت يكون احدث شوية و يكون mp3

واعتقد ان كل الاضافات دى مش هتزود من تمنها 1000 جنية على بعض .. باستثناء الجنوط ..

ويا سلام لو يعملو موديل زى الفل اوبشنز الحالى بس مزود بجنوط اسبور وفتحة سقف يبقى ميه ميه ويزيد 3 او 4 الاف ..

بالنسبة لموضوع فتح الشنطة والتنك من الداخل هو فعلا كان يفضل يكون فيها لكن معظم العربيات الاوروبية الشنطة والتانك بيتفتحوا من بره كده ..

وشكرا يا باشا على الموضوع ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

التعديل الأخير تم بواسطة حسام البورسعيدى ; 30-11-2010 الساعة 04:58 PM