قديم 13-03-2010, 07:52 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل الكلام السيئ اللي بنسمعه عن الميجان هيبقى موجود في الفلوينس؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

تشرفنا يا بشمهندس عمرو
اعرفك بنفسى اسمى إسلام مهندس شبكات(بوب الجامد اسم الشهره)
بص يا بشمهندس احنا بنتناقش طلاما بنتناقش يبقى تشرفنا وتنورنا فى القسم ورأيك ليه كل التقدير والاحترام ده مبدأيا
وبالنسبه لموضوع ان قطع غيار رينو فى التوكيل فقط احب اقولك انها فكره خاطئه تماما وفيه ناس كتير جدا شغالين فيها استيراد وجديد واقولك كلمه واحده تعرفك انها مش نوع منقرض انا ساكن فى منطقه فيصل وفيصل بس فيها 4 بتوع استيراد ومنهم اتنين بتوع استيراد وجديد وواحد بتاع جديد بس
يعنى نقدر نقول 5 عندهم قطع غيارها فى منطقه واحده وفيه مركز خدمه معتمد كمان(ولو انى مبرشحوش انه يشتغل فى العربيه لانه غالى)وبرضه فيه كذا ميكانيكى بيفهموا شغالين فيها ودول منتشرين فى حتت كتير واكبر تجمعات ليهم فى صقر قريش الحرفيين عين شمس
وبالنسبه لغلو قطع غيار رينو برضه هى مش غاليه زى ما انت فاكر ولو تحب فيه امثله كتير
وبرضه هقولك يا بشمهندس الميجان اللى كرهتك فى الرينو دى موديل كام؟؟؟؟
وهقولك تانى موضوع انك متدخلش القسم دى كانت تهريج تقيل شويه من نوعيه (اللى معاه رينو ربنا يعينو) ومتزعلش يا باشا احنا اخوات قبل اى حاجهptmnlo123per122
وفى الاخر احب اقولك ان فرحتى بالعربيه تعتبر باظت لانى مالك لرينو 19 موديل 94 والموتور عايز طقم شنبر لانه مستحملش معايا لغايه دلوقتى غير يادوب 390 الف كم ptmnlo123per144
وتحياتى ليك يا بشمهندس وارجو انك متكونش اتضايقت من كلامى
ملحوظة صغيره:-

390 الف كيلو في شوارع مصر بما فيهم من (قرص-حرق-شد) فاكر الدائري يا بوب ptmnlo123per122

الموتور عليه تكييف و باور و ده تحميل علي المحرك..

صباح الفل يا بوب ptmnlo123per122

IBIZA