قديم 02-08-2012, 12:52 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
مميز رد: ايجابيات وسلبيات صور وشارك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

الناس مش بترمى داخل الصناديق علشان المنطقة دى اساسا ريحتها لاتطاق
ده غير ان فيه محلات كتير فى مصطفى حافط وفلسطين بيرموا القصب وبواقى الفواكه، ده غير المطاعم والسوبرماركت
طبعا فيه عيال سريحة بعربيات كارو بينطوا جوا الصناديق بالليل بيفرزوا الزبالة علشان ياخدوا اللى هما عاوزينه
وطبعا تيجى الصبح تلاقى كله متبعتر والناس عاوزة ترمى الشنط اللى جيين بيها من جوا الشوارع والزخانيق اللى جوا زى الوحدة-غاندى-خالد-عمان-وكل الشوارع الضيقة اللى الناس هناك مابترميش زبالتها فى الشارع تجنبا للشتيمة يبقى الحل ياخدوها زى المحترمين بشوات ويرموها برا زى ماحضرتك شوفت كده

اما بالنسبة لموضوع ركن العربية هتلاقى كزا جراج فى المنطقة دى بدل مالعربية تتبهدل حرام
مهو فعلا انا كنت بحطها بس بتاع الجراج مش عايز ينزلها الا فى الأول لما كنت بعطى له 10 ج دلوقتى يركنها بره ب5 حتى لو قاعد ساعه فلما لقيت مكان فاضى قلت هى هى وكمان مره حك العربيه وهى امام الجراج يعنى بايظه بايظه المشكله انى لازم اروح هناك كل فتره ربنا يسترها

geologist the best