قديم 13-09-2008, 05:51 PM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال لملاك الميجان، ليه بتبيعوها برخص التراب

انا مش عارف العربية حلوة جدا من برة ومن جوة كمان ... وانا كنت متاكد انو هتكون فيها عيوب زى العربيات الفرنساوى والى اغلابها بتكون عيوب ناتجة من ان العربية كلها متبرمجة على الكمبيوتر .. بس طبعا العيوب الحقيقة الى تعرفها من الناس الى معاهم العربية ...زى الاخ بايو مثلا..
وكلام الاخ محب سعد لما بيقول انو واحد عمل حادثة بعربيتة الميجان واشترها تانى ...دة لسبب واحد انها تعتبر انقذتة من الى كان ممكن يحصلة لو راكب عربية بدوت وسائد ..الميجان طبعا فيها 6 وسائد هوائية
وكمان موضوع التوكيل دة ..........على كدة الى يشتريها يحاول ياخد شقة جنب التوكيل..
انا قدامى ميجان هاتشباك CFA بانوراما شقفية مو 2004 ب75 الف وقابلة للتفاوض ومفكرتش انى افكر فى شرائها اساسا انا بفكر فى البيكانتو او الجيتز اتوماتيك....ptmnlo123per1 44.....؟؟

I'M BaD UseR