قديم 17-06-2009, 06:08 PM
الصورة الرمزية hamdymsr
hamdymsr hamdymsr غير متواجد حالياً

hamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقييم كيا نيوسيراتو... بالصور... بعد 1000 كيلوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

الله ينور عليك و على اللى كتب المقال ! بجد شجعتنى و الكلام يبدوا معقول !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127

الله يخليك يا دكتور انا عارف من كتاباتك انك عايز تشتريها بس فى قرار تقريبا صادر من الحكومة ب إبقاء الوضع كما هو علية ... وانا كمان والله نفسى اشتريها وبقالى حوالى شهرين متابع اخبار العربية من قبل متنزل مصر تقريبا بس عندى وعكة كده صغيرة فى الماديات وبصراحة هضطر اشتريها بالتقسيط واحتمال كبير كمان تكون مانيول عشان فرق السعر بالنسبالى هيكون كبير وبجد الى الأن مش قادر احدد مانيوال ولا اوتوماتيك خصوصا انى روحت فرع المعادى وشوفت العربيتين وبصراحة الفرق كبير قوى فى الإمكانيات وكمان الكماليات يا ريت لو فى حد من الأعضاء يقدر يفيدنى يبقى كتر خيرة

مبروك علينا التوقيت الجديد هنغير الساعة كل 20 يوم واللى مش عاجبة يشيل حجر الساعة

مصــــــــــريـــــــــة