قديم 28-10-2009, 10:17 PM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute
افتراضي رد: **نخلي بالنا من الحته دي!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ANDLOS مشاهدة المشاركة

يا جماعة بجد عايزة نصيحتكم انا اول مرة اشارك في المنتدي

انا خدت كورس سواقة قبل كده من سنة

و رجعت اتعلم تاني دلوقتي كملت تماني حصص المدام اللي بتعلمني بتقول علي سواقتي ممتازه لكن المشكلة اللي بتتكرر معايا و مش عارفي اتحكم فيها اني لما بجرب اسوق و بيكون والدي معايا عشان امارس يعني

ان عربيات بتيجي تزنقني من الشمال و تخبط فيها يعني خبط في اتوبيس قبل كده و عربية شاهين ارجوكم ساعدوني انا قربت احبط
اختى الفاضله السواقه اولا تعتمد على التركيز اولا وعدم التردد واتخاز القرار السريع فى التسرف انصحك فيه اماكن بتكون طريق ذى الدولى بيكون الحركه عليه بسيطه حولى تمشى عليه مسافات وحاولى الالتزام بالحاره الى انت فيها لو انت على الشمال يجب تكرار النظر فى المراه الجانبيه اليمنى وهكذا لو فى اليمين وان شاء الله هتكونى تمام هى ديما فى الاول كده وربنا يوفقك