قديم 25-05-2011, 10:17 AM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سوقييييييييييين المكرباصات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.elhasafy مشاهدة المشاركة

ولكن إحقاقاً للحق أنا ركبت مع سواقين ميكروباص قمه فى الإحترام و تلاقيه بيحب مهنته قوى و فى مره لقيت واحد منهم بيقولى: أنا بحط نفسى مكان اللى واقف فى الشمس أو المطر و عايز يروح بيته و منهم اللى كان بيحسسنى إنى إشتريت الميكروباص بالخمسين قرش بتوعى ... و أقل حاجة كنت بأقولهاله: ربنا يكفيك شر طريقك
و لكن طبعاً السواقين دول قليلين جداً و أغلبهم من كبار السن اللى عاشوا أيام تطبيق شعار القيادة المهنية:
القيادة: فن ... ذوق ... أخلاق
رحم الله الزمن الجميل و رحمنا من هذا الزمن
طب ياريت حضرتك تقولنا فى الناس دول - شغالين على اى خط
على الاقل نحاول نعرفهم ونقولهم شكرا - يمكن كلمة شكرا ترفع روحهم المعنوية وتبقى حافز ليهم على الاستمرار
وياسلام لو نقدر نعمل موضوع فى المنتدى باسمائهم ( لوحة شرف ) - أهو تبقى شئ ايجابى شويه

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا