قديم 24-08-2012, 02:13 PM
Maz_86 Maz_86 غير متواجد حالياً

Maz_86 is on a distinguished road
افتراضي رد: كونتينر استيراد من المانيا " مواتير" قطع غيار " انصاص عربيات " عربيات تقطيع"

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mooneyes مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يا شباب .
الاسم / احمد سعيد غريب.
انا معاكم هنا فى المنتدى بقالى كتير والحمد لله داخل على موضوع استيراد بس من الاخر محتاج اوزع الحاجات اللى هتيجى من برة " المانيا"
اولا : سيتم شحن الكونتينر على شهر سبتمبر.

ثانيا : الكونتينر سيشمل ابواب سيارات المانى ومواتير سيارات ومواتير مياه ومواتير رفع ومواتير جر و ترانسات لحام ومولدات الكهرباء الصغيرة ....الخ

طبعا الحاجات دى فيها حاجات جاية لناس معينة طلبتها منى وفيها حاجات هتفضل عندى لحد ما اوزعها على التجار او يظهر حد يشتريها ..

طيب انا بحكى الموضوع دة كله ليه ؟؟؟؟

اقولكم يا شباب ان اى حد هيحتاج اى حاجة من المانيا "عربية متقطعة نصين " ابواب " مواتير" او اى شىء اخر على هذه الشاكلة يكلمنى يا شباب و بعد اذن ادارة المنتدى لو ممكن احط رقم تليفونى ..وباذن الله اى حاجة هتطلبوها ربنا يسهل وهنحاول نوفرها ليكم هنا فى مصر..

كل حاجة باذن الله هتكون مضاف لسعر تكلفتها مبلغ صغير جدا واللى محتاج اى شىء يراسلنى عالخاص ؟
كل سنة وانت طيب يا احمد بية واسفين للازعاج، كنت عايز اسالك علي حاجة كدة، انا معايا bmw 316 coupe 2008 e92 وكنت عايز اقلبها m3 فمحتاج موتور m3 v8 4000cc كامل و بادي كيت كامل كابوت ورفارف واكسداميين ومرايات وشكمان طبعا مع الموتور ، فايه رايك يا كبير الحاجات دي لو هتجيبهالي هتتكلف كام ؟؟