قديم 23-01-2011, 12:17 PM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الساجا سفاحة بنزين

أ/ محمد عبد المجيد
هو الإستهلاك يعتبر عالى حتى بالنسبة لل 1600
أنا لقيت ناس بتقول إن الفيرنا بتمشى 12 كيلو لكل لتر جوه البلد و 16 كيلو فى السفر
بس مش عارف هل الأرقام دى صح ولا لأ و مقالوش كانوا ماشيين كام و بالتكييف شغال و لا لأ
هو حضرتك فى السفر كنت ماشى كام و كنت مشغل التكييف ولا لأ ؟
طبعاً الساجا فى البروشور بتاعها مكتوب: إقتصادية فى البنزين ... طب بناء على إيه الكلام ده ؟!...
الأستاذ صلاح جرب البوجيهات الثلاثة شمعة و بيقول إنها وفرت معاه
الغريبة إن فى ناس مش بتشتكى من موضوع زيادة الإستهلاك خالص و بالرغم من كده أنا سبق و قريت مشاركات لناس معاها جين 2 و بتشتكى برده من زيادة الإستهلاك مع العلم إن الجين 2 1600 سى سى و موديل المحرك CPS يعنى مالوش دعوه بالتعديل المتهم بزيادة الإستهلاك
أنا بأفكر نراسل بروتون ماليزيا علشان يفيدونا ... يمكن المشكلة فى البنزين بتاعنا ولا حاجة؟

Mohamed Elhasafy
Abo Farida