قديم 13-04-2011, 01:50 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حسبي الله و نعمل الوكيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantiza مشاهدة المشاركة

انا للاسف ليا راي معارض تماما
انا مع زيادة الاسعار كمان وكمان ليييييييييييية؟
شوف حضرتك تخيل لو فعلا الاسعار نزلت وبقت في متناول كل مواطن انة يجيب العربية الي نفسة فيها
مش حنعرف نمشي حتي في الشارع من كتر العربيات المركونة علي الصفين غير العربيات الواقفة في الطريق من الزحمة
الي ممعهوش ميلزموش مبدء قديم ميزعلش حد
معلش مع احترامى لراءيك .
ده تفكير مش سليم البته لان لو الحكومه وفرت شبكه طرق قويه ومتعدده ومتسعه ووفرت شبكه مواصلات باصات وحافلات لنقل الركاب بطريقه منظمه وعصريه بدون مشاكل للمواطنيين وفى نفس الوقت اسعار العربيات ترخص اكيد مش هتلاقى اقبال كتير على شراء السيارات مهما كانت رخيصه فى السعر لانه البديل موجود ومتوفر وارخص الا وهوا المواصلات العاديه سواء كانت مترو او باصات او تورماى او قطارات زى دول اوروبا طيب ليه مابنشوفش المشكله ديه فى الدول الى فيها العربيات برحص التراب ؟ اشمعنا لما العربيات ترخص فى مصر هيحصل مشكله ومش هنعرف نمشى فى الشارع !! كل ده حجج زى حجه حمايه الصناعه الوطنيه هههههه رغم ان مافيش صناعه وطنيه اصلا