قديم 13-03-2012, 09:39 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شاركونا بالرأى فى مشروع رحلة العمر : مشروع رحلة عمره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

وبالنسبة للاسعار اعمل بحث على عروض السنة دى هتلاقى اسعار اول رمضان زى ما قولتلك مابين 4.5 الى 5 الاف جنية ومتوقع كعمل غير هادف للربح تبقى ارخص كمان
إسمحلى أن أختلف مع حضرتك اعرفك بنفسى الاول انا مسئول فى إحدى شركات السياحة الكبرى بالقاهرة والسويس
مبدئيا : لا نسطيع القول الجازم بإن الاسعار كذا أو كذا فى رمضان لسبب لإن الاسعار متقلبة مابين حين إلى أخر ونحن كشركات لا نستطيع معرفة القول الثابت فى الاسعار فما ظنك بالأشخاص التى خارج المجال
الاسعار اللى حضرتك قولت عليها فى العشره الاوائل فى رمضان مابين 4.50 إلى 5 الالاف جنية صحيحة ولكن
ما هو مستوى الفنادق وما هو ميناء الوصول وما هو الطيران .... الخ طبعا الاشياء هذه عليها عامل كبير جداً وأظن إن أبو هنا مش هيقبل بأى مستوى

وأسف على الإطالة

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية