قديم 26-11-2010, 05:41 PM
الصورة الرمزية Abojessy
Abojessy Abojessy غير متواجد حالياً

Abojessy has a reputation beyond reputeAbojessy has a reputation beyond reputeAbojessy has a reputation beyond reputeAbojessy has a reputation beyond reputeAbojessy has a reputation beyond reputeAbojessy has a reputation beyond reputeAbojessy has a reputation beyond reputeAbojessy has a reputation beyond reputeAbojessy has a reputation beyond reputeAbojessy has a reputation beyond reputeAbojessy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو النصيحة m11.byd f3.b15

[QUOTE=toto toto;295071]طب يا جماعة عايز اعرف حد اشترى السيارة من بعد ما اتجمعت هنا فى مصر وحالتة اية معاة دلوقتى وهل ليها محلات قطع غيار فى اسكندرية ولا لاء معلش انا اصل من اسكندرية والسيارة منتشرة هنا جدا هيا والاسبرنزا m11 وانا مازلت فى حيرة ما بين السيارتين لان ناس تقول m11 والاخرون يقولو byd وبصراحة الاثنين عجبنى جدا ودية ليها مميزات وعيوب ودى ليها مميزات وعيوب ربنا يكرم يارب واستقر على سيارة منهم ان شاء الله[/QUOTE] يا .. نحن ملاك السيارة BYD من القاهرة نحسدكم على مركز الصيانة بأسكندرية .. وأنا دائما أذهب إلية فى كل صيانة رغم مشقة السفر .. ويفعل مثلى كثيرون .. فعلى أى شئ تسأل !!!!!!!!