قديم 01-08-2012, 09:11 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اول تقرير مصور عن سكودا اوكتافيا فانتازيا 2012 من المصريه للسيارات بالصور فقط و حصرى على مصر موتورز و بس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

انا رأيى ان الاوكتافيا الخليجى احسن من المصرى 100 مره وتستاهل الفلوس اللى بتدفع فيها ....

انا ركبت 2010 خليجى كامله كتير ومجربها كويس .. كل حاجة فيها مبهره ورائعه باستثناء موتورها لانه ضعيف شويه على حجم العربية .. بس الفتيس الست سرعات مخليه نشيط واداؤه معقول جدا .. بس مش مرضى اوى بالنسبه لعربية ب 200 الف ...

احب اضيف ان فى وضع s الرياضى بيدى عزم حلو اوى وبيخلى النقله تفضل معشقه لما تشيل رجلك من على البنزين زى المانيوال لاداء رياضى وبيخلى العربية تنقل متاخر اوى علشان تطلع اقصى هورس باور من الموتور .......

انا معاك ان الخليجى افضل
بس عيبه
ان ملهوش ضمان
لو لا قدر الله العربيه فيها عي خطير
هروح ورا الشمس

غير مشكلة الصيانه بالتوكيل
لو فيها حاجات مختلفه فى الفتيس و الحاجات دى زى الرينو فلوانس
مش هتعرف تعملها صيانات بالتوكيل

ياريت يا باشا
لو تعرف تقولنا اسعار الفانتازيا الخليجى
و جزاك الله كل خير