الموضوع: ولا كلمه
قديم 31-01-2013, 04:16 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ولا كلمه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebonet مشاهدة المشاركة

على فكره يا استاذ كوكو
انا مش اخوانى فعلا ولو مش مصدق يبقى انت مريض
بالوسواس القهرى من الاخوان
وممكن كمان لو عايزنى احلفلك
ماعنديش مشكله
ولو عايز تيجى بيتى وتسأل الناس ماشى وعلى فكره عنوانى ورقم تليفونى
على المنتدى ولو عايزنى اديهولك على الخاص
اهم حاجه نفسى تقتنع انى مش اخوان
ولكن فى نفس الوقت مش ملحد ولا علمانى
مسلم
اولا اسأل عليك واخد تليفونك وعنوانك ليه باي مناسبه هو انا هناسبك ولا احنا اساسا اصحاب
اخواني لنفسك مش اخواني برده لنفسك انا مالي انا لما علقت عليك وقولت كده كان بناء علي الموضوع التاني اللي انت عامله واول كلمه كاتب فيها انك مش اخواني وانت كل اللي دخل علي الموضوع روقك بالكلام والصور ومعرفتش ترد غير انك مش زعلان مننا يبقي اسأل ليه عليك مش صاحبي ولا هصاحبك كمان طول ما انت مقتنع باللي في دماغك
وتحلفلي ليه انك مش اخوان انا مليش عندك حاجه اساسا سواء كنت اخوان او لا
بالنسبه بقي انك مش ملحد ولا علماني انا مقولتش كده عليك عشان تتكلم من نفسك ويا سيدي انا كمان مسلم وموحد بالله
ولا الله الا الله ومحمد رسول الله
الاهم بقي ان سبب ردي عليك بالاسلوب الغير لائق ده
انك مش من حقك ولا انت ولا غيرك انك تتهمني اني مريض بالوسواس القهري ودي قله ذوق منك
وبما انك بتقول انك مسلم
يبقي ناخد بالقدوه بتاعتنا رسول الله صلي الله عليه وسلم
ولا ترموا الناس بالباطل
ولا انت مسلم بالكلام بس زي الجماعه اللي انت مش منها