قديم 09-11-2009, 10:48 PM
الصورة الرمزية moslem2
moslem2 moslem2 غير متواجد حالياً

moslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: اللانسر البومة 1600 ولا النيسان التيدا؟

بس ياباشا
انا معايا لانسر بومه 2006 وجوز اختى معاه تيدا 2008 طبعا فى فرق جامد بين العربتين عن تجربه فى الجرى والسحب التيدا تتفوق بمراحل وفى التكييف التيدا تكيفها كباقى النيسان تلاجه وعربيه عاليه عن الارض اعلى من لانسر والتقفيل الداخلى ممتاز وماشاء الله عربيه ناعمه جدا وكصيانه هى عربيه يابانى مش معقدة فى الصيانه لاهى ستريون ولا فولكس ,,فى الامان طبعا التيدا تتفوق ومتقدمه اكتر وفيه تقرير فى المنتدى هنا عن التيدا ووسائل الامان غير الايرباج يعنى مثلا لا قدر الله فى الصدمات الدريكسيون بيدخل للداخل ومساند الراس بتتحرك غير اصلا ان الانسر البومه من جوه حاسس انى سايق عربيه قديمه لانها بالشكل ده جوه كاتابلوه وصالون من 2001 من شكل المكوه لحد دلوقتى ,, وربنا ييسر لك الخير بس كعربيه التيدا تكسب ومش تقارن انتشار التيدا بانتشار البومه لان التيدا جديده فى السوق بس ماشيه بخطى ثابته وفى طريقها للانتشار بعكس البومه ولانسر الى مكتسحه من زمان بس بجد انا معايا بومه وحاسس انى سايق عربيه قديمه يعنى عاوز اقولك ان كان معايا مازدا 323 موديل 2002 مش حاسس بفرق جامد بينها وبين البومه من جوه كصالون كل الفرق فى الايرباج بس وكمان كراسى التيدا بتترفع جامد عكس البومه عربيه واطيه والكراسى كمان واطيه ,,,ربنا ييسر لك الخير

التعديل الأخير تم بواسطة moslem2 ; 09-11-2009 الساعة 11:23 PM