قديم 01-03-2010, 11:42 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماهى اكثر عربيه استمتعت بسواقتها ولماذا

شكرا على الموضوع الجامد يا باشا
انا سقت عربيات كتير جدا بس الالمانى غالبا ما يكون هو الافضل و من التجارب التى لا تنسى

1- بورش كايين اس بتاعت واحد صاحبى مش هقول لكم على اسمه و طبعا كانت تجربة شيقة جدا اول مرة اتعامل فيها مع الوحش الالمانى الدفع الرباعى بثبات السيارات السيدان الالمانية

2- اول مرة سقت البى ام 740 ... ايه ده قاعد فى صالون معزول عن الدنيا و شد وهمى

3- لما سقت مرسيدس S350 موديل 2009 حسيت انها عربية مريحة اكتر من اللازم و نمت بجد و انا سايقها و مستنى اسوق ال ايه ام جى ان شاء الله.

4- لما سقت بى ام 330 و سقت 523 الاولانية عجبنى قوى تسارعها و عصبيتها و ثباتها و التانية عجبتنى قوى فخامتها و شياكتها

5-بكون مستمتع جدا و انا سايق عربيتى كابريس 2004 و هى 5700 سى سى و 330 حصان بسبب انى بقدر اشد مع اى حد بقلب جامد و غالبا لا تخذلنى

و شكرا مرة تانية على الموضوع الجامد جدا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!

التعديل الأخير تم بواسطة bmkbmk ; 01-03-2010 الساعة 11:51 PM