قديم 12-11-2014, 06:35 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هو تقييمك لوكيل مرسيدس بنز و مراكز الخدمه

أنا مش معايا مرسيدس, بس التوكيل فى ثكنات المعادى (أول شارع 9) قريب منى, كنت بأشوفهم زمان و أنا طفل فى إبتدائى و إعدادى, عربيات فارهه مع عمالة بيشتغلو بتقنيات و أجهزة نحب نتفرج عليها و نشوف الصاروخ و هو بيلمع العربية و الفك و التركيب بالروبوت... شغل عالى بجد.
بس اليومين دول مفيش الشغل بتاع زمان, حاسس إن التوكيل بقى جراج و علية أمن و خلاص, مفيش الهمة و الشغل, و خاصة بعد فضيحة الحكومة مع البنزين الـ"سوبر 95"
أكيد الشركة تعمدت ده, أو على الأقل كانت على علم مسبق بيه, بس إحنا كشعب محترم و ليه حق, أعتقد - و دى وجهة نظرى - إن الخطأ حكومى بحت. لإن لو البنزين كان فعلاً 95 مكانش هيبقى فيه أى مشكلة. إنما للأسف ... ملناش حاجه عند حد.
ده مجرد رأى يحتمل الخطأ قبل الصواب