قديم 29-01-2009, 05:29 AM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتحب انهى مدرسة فى صناعة السيارات

موضوع جميل اوى ومشاركات اجمل بس انا عايز اقول حاجة مهمة انتوا بتتكلموا عن زمان ولا دلوقتى زمان كانت بيجو وفيات عربيات ملهاش حل وحاجة من الاخر بعدها المرسيدس والامريكانى على طول بس بعد كده اليابانين وفرو عربيات ناعمة جدا وفيها كماليات عالية باسعار اقل فنجحو وحسنو الجودة فبقى اليابانى حاجة اصلى وانا فاتك اليابانى تبقى وقعت من قعر القفة جت العربيات الكورى والناس اشمأزت منها فى الاول زى الصينى دلوقتى وبعدين سيطر على اغلب الناس لانه شكلة كويس وعملى ورخيص وصيانتة سهلة وبقالوا سعر فى السوق وماسك نفسة زى اليابانى وزى الاوربى زمان

زمان كانت العربيات الاساسية للناس اوربى كلها تقريبا بعد كده بقى اليابانى دلوقتى عصر الكوريين وممكن بكره يبقى للصينى

فهى مش دايمة لحد والمستهلك عمرة ماكان عبيط ولا بيشترى عربية علشان بيحن او بيستريح للاوربى ابدا ده مش صح والدليل فى الشارع

فانا شايف ان انجح حد يعمل عربيات هو اللى يوفر عربيات اقتصادية رخيصة عملية اللى عمل او قدم عربية بالشكل ده سواء كان طليانى ولا امريكانى ولا اسلامى ولا هندوسى بينجح وبيقلب الموازين على الموجودين فى السوق سنة بعد التانية لحد ما يبقى من الكبار يقوم يتقل وتيجى حد تانى ايا كان اصلة او فصلة يعيد اختراق السوق بنفس الطريقة وتتعاد نفس الاحداث

يعنى مفيش حد احسن من حد هى دايرة مستمرةptmnlo123per1127

حد فاهم حاجة علشان انا مش فاهم ptmnlo123per155