قديم 11-05-2011, 03:30 PM
sabry7 sabry7 غير متواجد حالياً

sabry7 is on a distinguished road
افتراضي رد: اسعار قطع غيار الريجاتا الاستيراد من تاجر مباشرا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اولا متشكرين بتعبك معايا ياشيخ طارق بالنسبة للهيونداى ماعتقدش هتنفع معايا خصوصا اننى قرات كثيرا قبل ان تشرف بمعرفة حضرتك ومادخلش مزاجى الا ال128 والريجاتا ولكن استبعدت ال28 لسببين نصيحة حضرتك والثانية انها لاتتحمل الاوزان خصوصا انى عندى ثلاث اولاد اكبرهم فى ثانية اعدادى والصف السادس الابتدائى واولى ابتدائى ولى اخت زوجها كثير السفر وعندها ولدان فى سن اولادى الكبار ولايطاوعنى قلبى ان اخرج اتفسح انا واولادى واتركها وانا انشاء الله جايب العربية دى مخصوص للفسح لانى بصراحة مهمل فى فسحة الاولاد وخصوصا ان الفسحة فى المواصلات مقرفة ومتعبة فحوشت هذا المبلغ بطلوع االروح خصوصا اننى موظف علشان احاول افسحهم شوية قبل مالواحد يعجز معلشى خرجت عن الموضوع المهم لما شفت الريجاتا اللى كنت هشتريها وماعجبتنيش قولت يبقى لازم يكون امامى خيار اخر ودورت فى المنتديات لحد ماعجبتنى البلونيز نظرا لحجمها ووسعها الداخلى وشنطتها الكبيرة وشوفتها على الطبيعة فى الشارع ناس كتييرة ركبها لكن فى المنتديات ناس كتيرة تشكر فيها وناس تيجيبها الارض وتقول مش اى ميكانيكى يشتغل فيها وناس تقول قطع غيارها مش متوفرة وغالية وانا بصراحة ماعنديش مرجع اثق فية الا انت فهل قطع غيارها متوفرة وسهلة وايه اللى الواحد ممكن يتعب على مايجيبه اذا كان فى الميكانيكا او العفشة او الا كسسوارواية اللى ممكن يمشى معاها من قطع غيار السيارات الاخرى وحضرتك تنصحنى استنى اشوف ريجاتا حلوة ولا اشوف بلونيز ومعلشى هتعبك اية الفرق بين اللى فيها فوانيس مدورة اللى فوانيسها مربعة ولك جزيل الشكر ومعلشى بتعبك معايا وبارك الله فيك