قديم 25-08-2010, 07:19 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مين إللي إتقرص من تاجر عربيات

ياههههه فعلا ياخونا تجار المعارض دول ** أنا كنت هاقع كذا مرة وأكتشفت إنك أوعى أبدا تشترى من تاجر ولا غيره
يعنى أنا كنت رحت أشترى عربية ولاقيت عربية أمام معرض دايو نوبيرا العربية ياخونا تشوفوها تقولو عربية لسه خارجه من المعرض وفابريقة بره وجوه وكلمت صاحبها فيها طبعا كنت خلاص هاخلص فيها وبعد كده كلمت أستاذ حازم هنا فى حاجة إن العربية فيها مشكلة إنها أوروبى ومترخصة ولكن 99!!!! وهو بيقول لا دى موديل 2003 لكن أنا منزلها كده عشان الترخيص ياخونا معلش بس منظر العربية كان يجنن لكن أنا قلت لنفسى تانى يوم فوق لنفسك ياهبل وأسمع كلام أستاذ حازم سيبك منها وفعلا خلعت منها والحمد لله لأن دى كانت فى البييييع تييييت

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 15-09-2010 الساعة 07:48 PM