قديم 28-12-2009, 03:21 AM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشاكل وشكاوى ضد مصر للتامين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wsa مشاهدة المشاركة

واللة العظيم كل شركات التأمين كدة
أنا وقعت فى الموظف معدوم الضمير فى ألأهلية للتأمين فرع طنطا ولأنى ما فتحتش مخى رمانى من يوم 22\6\2009 حتى اليوم حيث بشرنى بأن الشركة حتدفع ألف وشوية فقط (حسب ما قرر هو)مع انها(وأنتم عارفين ألأوكتافيا لما تفعصها مقطورة زبالة ماشية فى المخالف) واللة كلفتنى أكثر من 4500 جنية ولازم أرضخ لأن دة حكم القوى ؟؟؟؟؟ولا أملك الا أن أقول حسبى اللة ونعم الوكيل وبرضة مش حفتح مخى ياأستاذ تعيس !!!!! وحكنس عليك السيد البدوى
الاستاز الفاضل انا موضوعى قريب من موضوعك وشركه مصر للتامين انا مش بشكر فيها بالعكس ؟ او مفكر حضرتك انها هتدينى وسام او هتكافئنى ياباشا لو فيه شركه افضل منها هامن فيها انا ليا مصلحتى وباكد بانى اتظلمت ولو البنك لغى موضوع التامين يبقا عمل فينا خير ومش هامن لا فى مصر للتامين ولا فى اى شركه تانيه بس انا كان موضوعى يرجع لسوء فهمى او عدم خبرتى ولو حد كان قلى فتح مخك زى ماحضرتك بتقول انا مقبلش الوضع ده بالعكس انا كنت بدور على حقى وياريت تدلنى على شركه افضل وانا اامن فيها الفتره المتبقيه للبنك ولا انت شايف انه حكم علينا نامن فيها ويباشا السيد البدوى خلق من خلق الله لايملك نفع ولا ضار وتاكد ان القدر بيد الله وحده حتى لو بحكم سلطان هو قدر الله برده ومفيش مفر منه ؟