قديم 13-04-2014, 12:02 AM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute
افتراضي فى حاجه مش طبيعية بتحصلى اليومين دول !!!

السلام عليكم
معلش الموضوع ممكن يكون غريب شويه بس أنا بأعتبركم أسرتى الكبيرة و لاااااااازم أفضفض شويه
- ماشى عالأوتوستراد و داخل على مطب و كل العربيات بتهدى و الطريق زحمة و كله ماشى عالأول أو بداية الثانى بالكتير, و الآقى عربية نقل بدون نمر و لا ليها لون حتى (كلها صدأ) و هوب كسر عليا و شغال يخبط فى جنب الشنطة 3 خبطات فعصت الجنب كله, و أنا أزمر و أشاور و ده و لا هنا, يا دوب الطريق فتح شويه لاقيت الباشا مبرشم و ماشى يرقص بالعربية و فى الآخر أخد يوتيرن و هو باصص الناحية الثانية !!!

معلش قدر الله و ما شاء فعل

يومين بالضبط و برضة عالأوتوستراد و عديت مطب و العربية لسه عالمور, و الأقى العربية إللى قدامى وقفت فجأه, آجى أدوس فرامل, مفيش فرامل و هوب, لبست فيه و الراجل بعد خناق و هيصه أخد 100 جنية بالعافيه, و أنا طلع الكبوت بره و شداد و زرجينه و هيصه, ده غير موال الفرامل !!!!

طيب النهارده بقى
قولت بلاش أوتوستراد خلينا كورنيش أحسن حتى لو المسافه أطول, و قبل يوتيرن شمال بأعدى منه على طول و الاقينى مدّى إشارة يمين (مش عارف إزاى) و كنت هألبس فى عربية جايه من ورايا.

و أخيراً بأركن فى مكان وااااااااسع جداً جنب حيطه, و متابع المرايات و راجع براحه أوى, و الآقى الشنطة دخلت فى الحيطه !!!!!! لأ بجد كده فى حاجه غلط

طبعاً راجع البيت نفسيتى زفت و عاوز أركن العربية و لا أبيعها حتى. ما أنا فجأه بقيت مبعرفش أسوق و لا الشارع معاكسنى و لا إيه إللى بيحصل؟