قديم 15-05-2009, 07:28 PM
الصورة الرمزية mtema99
mtema99 mtema99 غير متواجد حالياً
من انا؟: history manic person
هواياتي: Science-Automobiles&Social Studies

mtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اختبار قيادة : تويوتا كورولا 2008 المزودة بعلبة التروس الذكية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادى مشاهدة المشاركة

العربية فيها جوانب حلوة, مثل الراحة و جودة الصنع,
و انا مبقولش انو اليابانيين يصنعون سيارات لا تصلح للركوب, ليهم سيارات جيدة,
كانت اول عربية يابانى اسوقها هى اللانسر البومة, و دى يمكن من اكتر العربيات اللى كرهتنى فى اليابانى, و سقت كذلك النيسان اكس تريل,
و يمكن القول انو تويوتا افضل ما فى اليابانى, و انها الشركة الوحيدة التى ستعيش مستقلة فى اليابان.
لكن اليابانى كله لا يناسبنى لأنى بحب العربيات اللى فيها روح, انا لازم احب العربية قبل ما اجيبها.
و متفق معاك العربية فعلا محتاجة محرك أكبر, و اعتقد انو النسخة ال1800 هتكون أفضل من ناحية الأداء.
و فى النهاية انا حيدت كل شىء, و كل اللى كنت عايزه انى اشرح احساسى اثناء قيادة السيارة.
و متفق معاك انها تتفوق عن الكورولا السابقة فى كل شىء لاسيما جودة المقصورة و الثبات, لكن القديمة احلى شكلا فى رأيى.
شكرا جزيلا لردك

رغم انه خلاني اكون مغرور شويهptmnlo123per122

و إن شاء الله لو توصلت لحد معاه لكزس جي اس 1994 زي ما انا عارض فالمنتدى هخليك تسوقها

و تجربها بنفسك عشان تشوف متعه القياده فالمحركات الكبيره لدى تويوتا

my best words:
1)ωнαт ∂σєѕη'т кιℓℓѕ уσυ мαкєѕ уσυ ѕтяσηgєя-
2)ιт'ѕ ησт нσω мαηу тιмєѕ уσυ ∂σωη'ѕ вυт нσω мυ¢н уσυ єαяη ƒяσм уσυя ∂σωη'ѕ