قديم 08-09-2012, 12:10 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سبب تعليق دواسة البنزين في اللوجان .. ادخل لتعرف السبب

هوا أنا يمكن جاي متأحر شوية في الموضوع بس فعلا قريته كله من أوله لآخره.
هل إنتوا لما شوفتوا الفيديو دا مالحظتوش إني الدواسة بتعلق.
أنا شوفت الفيديو ولاقيت فعلا الدواسة بتعلق أمال إنتوا بتقولوا الساجا وملاكها والفيديوهات ومش فاهم والله إيه هو منطق الكلام بالظبط.
الأول عنوان الموضوع بيقول فيه مشكلة في دواسة اللوجان ودا حلها.
والحل عبارة عن صورة الصورة منصوح فيها بوضع شيئ تحت الدواسة يبعدها عن آخر مشوارها ودا طبعا هيخسر الي هيعمل كدة في بعض المواقف لما هيبقى محتاج آخر عزم للعربية بس ماشي مافيش مشكلة.
بعد كدة لاقيت الآراء والردود كلها ماشية في إني الدواسة مابتعلقش قولت ماشي مافيش مشكلة.
وبعدين لاقيت فيديو والدواسة فيه بتعلق قولت ماشي مافيش مشكلة.
بعد شوية رجعت الناس قالت تاني إني الدواسة مابتعلقشي برضو ماشي مافيش مشكلة.
بس الي خلاني مش قادر أسكت إني لاقيت رأي بيقول إني السجادة علشان تحت الدواسة فعلشان كدة علقت,,,,,,
طيب ما النصيحة الي كانت في الصورة بتقول حط حاجة تحت الدواسة.
عموما أنا بس لما قريت الموضوع مالقتلهوش سكة أو رأي أنا كل الي لاحظته تأرجح فا ممكن توضيح بالظبط للي كان مقصود علشان نستفيد.
أنا مش ملاك الساجا ولا اللوجان.