قديم 05-02-2012, 03:32 PM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
للاهمية رد: عاوز اعرف مشروع الميكروباص من الالف الى الياء من فضلكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonely_2409 مشاهدة المشاركة

الأخ الفاضل...........
أظن عيب جدا لما توصف ناس متعرفهاش و تشتم فيها و تقول كلام فاضي و قلة تربية لأنهم ممكن يكونوا أحسن منك و خبرتهم أكتر منك بمراحل.
كلامي ده من واقع تجربة فعلية مش كلام فاضي زي ما سعادتك بتقول لأن عندي أربع ميكروباصات و 2 تاكسي و لولا إن فيه واحد قريبي بيساعدني في إدارتهم كان زماني حرقتهم من كتر مشاكلهم.
صاحب الموضوع طلب المشورة من ناس لها تجربة فعلية و لو حضرتك مش عاجبك الرد مش مهم، رد عليه حضرتك أنت بتجربتك من دون إهانات و لا تجريح في غيرك.

كنا عاوزين نقل تجاربك فيهم يا استاذنا الله يزيدك ويباركلك لتعم الفائده
مع العلم انى لست صايع ولا بلطجى فهل لا استطيع ادارته وسواقته
متابع رد حضرتك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mando_car مشاهدة المشاركة

سبحان الله انت جي تقول لازم تكون بلطجي وصايع عشان تشتغل وكلام فعلا فاضي !
وانا بكلم من تجربتي وتجارب غيري وغيري هوة مش هيشتغل في مخدرات عشان يكون بلطجي دة راجل بيكلم في مشروع في اكتر من 500 الف تاكسي في مصر . كل دول بلطجية ؟
كلام فاضي لانك عممت واظن ردك مكنش فية اي معلومة مفيدة تذكر بالنسبالي يمكن يكون صاحب الموضوع استفاد لكن يوم ما دخلت المنتدي وسجلت كنت عشان افيد الناس بجد واستفيد .

ويا عزيزي لو حضرتك عندك 4 مكروباصات و2تاكسي فكان الأولي يكون ردك مفيد جدا عن كدا ودة يدل اني حضرتك بتدير المشروع دة بنجاح وربنا يكرمك اكتر وكتر وتفتح غبور اتنين . فمش عارف ازاي مشروعك ناجح وبتنصح الراجل انة يبعد عن المشروع !!
لكن قبل ما تعقب علي كلامي ياريت تقرا كلام حضرتك مرة تانية وتشوف الأفادة ألي حضرتك وضحتها فالمشروع ! لصاحب الموضوع او لغيرو وانا مغلطتش فيك انا فعلا شايف كلامك عار جداً من الصحة . وواجبي سواء انا او غيري يدافع عن الخطاء . واعتزر ليك لو كنت مندفع نوعا ما في ردي

اعتزارك فى محله يا استاذ احمد
واللى بيعتذر مش عيب ولا ينقص منه شيئا
بالعكس يزيد من قدره
وان كان معك الحق ان مش لازم كل اللى بيشتغل فى السواقه بلطجى او صايع او قليل الادب حتى
وكل عمل فيه الكويس و الوحش
للاسف التجارة معدتش مجزية زى زمان والاسعار في الطالع دايما
والحكومه سايبانا لقمة سائغة سهلة جدا فى يد الجشعين من المستوردين والتجار المحتكرين دون ادنى رقابة

هل فيه مشروع اخر يوازى دخل ا لتاكسي يجماعه نرجو الافاده

اهدوا يجماعه احنا هنا لتعم الفائدة للجميع مش اكثر

وجزاكم الله خيرا على نيتكم الصافيه
وشكرا جزيلا

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت