قديم 19-03-2012, 04:54 AM
ابو فاروق ابو فاروق غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رجل اعمال
هواياتي: الصبر !

ابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب سيارات بالسائق للعمل بشركة بترول بمرتب 2500 جنيه

اخي حسبتك غلط في غلط .و اعتزر منك .
اولا لو العربية موديل السنة مش هيقل عن 3000 والا لما ترضي ؟!
ولو علي حسبتك مثلا سيارة فحدود 70 الف موديل 2008 : 2007 مثلا النترا . فـ 2500 جنية مبلغ جداً ممتاز
الحسبة الصح للموضوع
هات لي عقد 3 سنوات مع شركة مثل ما ذكرت 2800 وبسيارة النترا موديل 2008 . وانا امضي معك الان . ولك شهر مني هدية .
انا هجيب سواق بمرتب 1000 جنية يتبقا لي 1800 جنية . شهري صافي يعني فالسنة 21600 الف يعني في 3 سنين 64800 الف . يعني ثمن السيارة فالوقت الحالي. روح بيع العربية تجبلك 55 الف ! دة مكسبك الصافي . في ناس تدخل المجال وتتعامل فية مع السيارة عبارة عن مكنة ( تشتغل تجيب فلوس ) دة بيكسب فالموضوع . وفي عايز يكسب ويكسب لمجرد انة هيشغل عربيتو ! دة ملوش فالمجال .
---
كل شخص لية حسبتو . في مرتبط بقروض . واقساط ومحتاج يشغلها فوراً .. في شايف اني المبلغ دة يدورو في جمعيات يجب لية اكثر .. .
وانا مازلت عند كلامي وفر لي عقد 3 سنين ب 2800 جنية . وانا امضي الان