قديم 31-01-2009, 08:18 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قنوات جديدة على نايل سات

كتر خيرك يا دكتور على المتابعات الحلوه دى ...... بس فى رأيى ان قناه نايل كوميدى دى ياريت لو يقفلوها كده من اولها احسن ..... ايه هبل البرامج اللى جايبنها دى و للا الأستظراف لدرجه انك مش قادر تقلب القناه علشان كل امالى فى الحياه انى الاقى حاجه اضحك عليها ..... يا ساتر على البرنامج بتاع اللى اسمه شريف حمدى و امينه (ماذا لو ..لو) برنامج قمه فى الهبل و الأستعباط و عدم وجود اى شئ كوميدى فى مقدمينه ..... و البرنامج الأخر اللى اسمه (كوميك شو) برده بشع و معظم برامج القناه دى واضح كده من اول يومين انها فاشله و هايفه و لا تصلح للكوميديا بأى شكل من الأشكال .
ده انا كنت مستنى القناه دى على اساس ان الواحد يلاقى حاجه تضحكه شويه من اللى احنا بنشوفه بس للأسف حسيت انه كان هايجيلى شلل و انا بتفرج على القناه دى بالرغم ان بقالها يومين و قلت هاتفتح و هاتعمل قلبان من اولها و هاتبقى جامده بس طلعت ييييعععععععععع

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,