قديم 16-04-2011, 02:37 PM
powerofdream powerofdream غير متواجد حالياً

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future
افتراضي رد: خمسة وثلاثون سنة بدون اصدقاء

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اشتراكي في المنتدي هنا من فترة قريبة ولكن تعليقاتي كثيرة في الايام القليلة دي , غالبا دلوقتي مش بعرف ادخل النت الا لما ادخل المنتدي يوميا وفاتح المنتدي اغلبية الوقت وساعات برد وساعات لاء بس اغلبية الوقت بستفيد منه وطبعا دا شئ مفرحني جدا بجانب والسبب الاكبر علي وجودي هنا وجود شخصيات اكثر اكثر اكثر من اخوة و محترمين جدا جدا جدا ربنا يباركم فيهم مع اني مش اعرف ولا واحد معرفة شخصية ولا حتي ايميل ولا غيره مجرد اني اري تعليق لشخص اكثر من مرة بيوضح انه ايه واحترامة ازاي ......

مشكلة حضرتك يمكن بتوجهني بس بحاول اتغلب عليها
المشكلة عندي اني قضيت الابتدائية والاعدادية في مكان والثانوية والجامعة في مكان فكنت كل ما اكون صادقات ابعد عنهم لحد ما اتعرفت علي مجموعة اصدقاء من الشارع اللي ساكن فيه قريبن مني ولكن فيهم صفات مش بحبها , انا صعب اقول عيوب حد لان كلنا فينا عيوب بس في صفات مش بحب الاقيها في صديقي اهمها واولها الكدب وانك تكون بتاع مصلحتك وبس ودا غالبا بدات الاحظه في اصدقائي اللي هنا الفترة دي واتأكدت مني بقالي اكتر من فترة كمان بالنسبة للجامعة لي صحاب كتير ولكن اغلب اصدقاء الجامعة انتوا عارفين للدراسة وفقط خصوصا لما تكون في كلية محتاجة مذاكرة , ليا صحابي من ثانوي ولسه عارفهم لحد دلوقتي بس مش قريبن من بعض اوي لان الكلية فرقتنا , كل واحد راح كلية شكل
بالتوفيق لحضرتك وللجميع وادعولي انهي اخر سنتين في الكلية علي اخر

جهاز كسر زيرو بالعلبة والضمان وكامل المشتملات وامكانيات عالية

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...599#post583599