قديم 23-08-2009, 03:17 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كافة التفاصيل عن مرسيدس E-class (العيون) بكافة موديلاتها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

كل سنة و انت طيب يا باشا ... واضح ان انت كنت عايش فى الكويت

اقولك بقى مبارك عليك الشهر و عساك من عوادة و مشكور على الموضوع (والله خوش موضوع)

حنا جريجيعاننا الاسبوع الياى ... انتو متى جريجيعانكم؟

كفاية كدة بقى لحسن قربت اجرجع
لاعشت في الكويت ولا غيره بس بسافر كتير وأحيانا الكويت وإن كانت الإمارات والسعوديه وقطر أكثر من الكويت بس حسب الظروف وكله لشغل مش أكتر (أكيد مش سياحه ..طبعا) ... وأنا دايما بحب أعرف ثقافة البلد إللي بروحها وكمان الدش قرب كل المسافات ومسلسلات العذاب والضنى والعياط والنواح الكويتيه تعلم العفريت
وربنا يكون في عونك في البلد دي ...هما (الكويت) عندهم شبكة طرق بصراحه غريبه البلد صغيره بس فيها شوية طرق سبحان الله
بس الحر عندك ربنا يكون في عونك ماينفعش تنزل من باب العربيه تجيب بارد وترد للعربيه تاني سليم من كتر اللهيب إللي بره ... لعلمك الدشداشه هيه اللي تنفع معاهم ... والله خوش حشي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

موضوع أكثر من رائع
للأسف الوقت ضيق في رمضان للتأمل في الموسوعة دي
بعد رمضان حاخد يومين أجازة و أقرأ الموضوع و أحاول أخلصه
ربنا يخليك ياملك إسكندريه ويباركلنا فيك
وإقرا الموضوع براحتك ده شرف لينا
رمضان كريم ..... وياريت تشرفنا في إفطار رمضان ..... أنا عارف مدى الصعوبه من إسكندريه للقاهره قبل الفطار بس ياريت تحاول وأنا في الخدمه في أي وقت