قديم 25-11-2009, 09:41 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن حد يكرهنى فى النيو سيراتو!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

الف شكر يا دكتور
انا اتفق مع حضرتك 100%
و ربنا يباركلك فى العربيه ان شاء الله
بس حاجز انهى فئه و حجزت منين و امتى و لونها ايه و الإستلام امتى و كده يعنى, فرحنا
انا كمان حاجز و مستنى ptmnlo123per154
شكرآ جزيلا ! ان شاء الله حاجز SX من التوكيل فرع روكسى واللون اما دارك شيرى أو ميتاليك برونز !

وان كنت أخيرآ ميال أكتر للميتاليك برونز ! حاجز من 23/8 و قالوا الاستلام فى خلال 4 شهور يعنى الشهر

الجاى يوم 23/12 يبقى خلصوا الآربع شهور ! و اتصلت بالتوكيل أمس علشان أعرف امتى التسليم ! قال لى

الباشا المحترم لآ لسه احنا قلنا لك بعد 4 شهور ! طبعآ كنت ح أكله فى التليفون و قلت له مكتوب على الايصال

فى خلال 4 شهور ( يعنى أى يوم فى الآربع شهور ) انما بعد 4 شهور يعنى أى شهر بعد الآربع شهور !

و النبى احنا بنعرف عربى كويس و بنفهم كويس أوى ! ووقتى محدود ولازم أستلم فى شهر 12 ptmnlo123per195

Dr. Bolbolan ptmnlo123per156

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127