قديم 17-07-2011, 03:24 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الرجاء المساعدة بخصوص سيارات المعوقين

أيوة يجيبوا لانوس وخلى بالك أنت ممكن تشترى فى خلال سنة من تاريخ قرار الكومسيون. يعنى لما يطلع لك الجواب والظروف المالية شوية ماسكة ممكن تسيب كام شهر لحد ما ربنا يرزقك بكام جنبة. الأسعار ممكن تكون شدة شوية اليومين دول بسبب ان البلد فيها مشاكل وسعر الدولار داخل على ستة جنيةز أنا كنت شارى عربيتى أيام ما كان الدولار 5 وعشرة قروش. يعنى 90 قرش دول ممكن يزودوا شوية فى أثمان العربيات ولكن اللانوس المانيول تبدأ من 17... وساعات من 16 الف كمان ولكن دى موديل 1997...

على قد اللى معاك اشترى وبعد 5 سنين بيع وجيب غيرها...

بالمناسبة ممكن حد يروح لك مصر بدل منك لو مش هتقدر يعنى مش شرط تروح بنفسك تحجز الجلسة ولكن يوم الكشف لازم تكون موجود. والكشف بيكون على يومين يعنى هتروح يومين . يوم للنظر ويوم للعظام. والنتيجة بتأخد من شهر إلى شهرين. عادة بتكون شهرين...

بالتوفيق يا أخى