قديم 05-01-2013, 06:16 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أنواع الريسيفرات الFULL HD المختلفه في مصر واثمانهم وامكانياتهم وافضل نوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميمى الرايق مشاهدة المشاركة

هل فيه فرق انك تشوف قنوات عاديه زى النهار والحياه على ريسيفر عادى وريسفير اتش دى
مع تثبيت الشاشه فول اتش دى فى الحالتين؟؟

لا يوجد فرق نهائيا فى اى شىء

الصورة فى الرسيفر العادى هى هى الصورة فى الرسيفر ال HD

بس الفرق ما بين قنوات HD والقنوات العادية زى النهار والحياه وكدا

بالظبط زى الفرق ما بين استقبال القنوات الارضى بنغبشتها بتقطيعها بقرفها و ما بين قنوات الدش ذات الصورة النقيه والصوت الواضح

وللاسف اللى هيتفرج على قنوات HD لمده كده وبعد كدا يرجع يتفرج على قنوات عادية للاسف ممكن ميتفرجش على تلفزيون تانى اساسا هههههه وده اللى حصلى

كنت جايب كارت ستالايت للكمبيوتر وكنت مشترك فىا لشيرنج وساعتها كانت باقة OSN مفتوحه لسه للشيرنج وكنت بتفرج دايما على قنوات HD بتاعتها و أول ما ال OSN قفلت ومبقاش فيه منها شيرنج واضطريت ارجع للقنوات العادية قرفت بصراحه من شكل الصورة بتاعت القنوات العادية واول حاجه عملتها بعت كارت الستالايت وقررت متفرجش على تلفزيون تانى هههههههههههههه فانصح اللى ناوى يتفرج على HD يهىء نفسه انه لو ال HD قطع ومبقاش موجود يروح يبيع التلفزيون على طول علشان بعد كدا هيقرف من كل القنوات العادية

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام