الموضوع: أدب الرحلات
قديم 15-07-2010, 08:21 PM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههه

حرام عليك انا البيت عندني هنا نازلين ضحك عليا من الحاله الهيستيريه اللي وصلتلها من كتر الضحك

انا مش عارف ايه اللي خلاني دخلت الموضوع ده انا ابويا عمال يقولي يا مجنون يا ابن المجانين ايه اللي انتا بتعمله ده بتضحك علي ايه وانا مش عارف اقوله ايه

هحكيلك علي موقف حصل معايا بس مش بالعربية

كنت في البلد عندنا بس الكلام ده من يجي 7 سنين

كنت بحب اوي اتسلق النخل

المهم في يوم طلعت نخله وقولت لازم ادوق البلح بتاعها

سمعت صوت ضرب نار في الهوا ومن الخضة نزلت حاضن النخله لما اتشوهت اتاري صاحب النخله فاكرني بسرق البلح وكان عمي هيموته في اليوم ده بس كان حتة منظر ومن ساعتها وانا كرهت اكل البلح

الموقف التاني حصلي مرتين

مره كان عندنا في البلد ناس محمله الحمار برسيم جبل فوق ظهره وقالولي اطلع علي النخله ديه ونط فوق البرسيم واقعد فوقيه علشان ميقعش من فوق الحمار وطلعت جري ونطيت فوق البرسيم والحمار جاله حاله هيجان وطلع جري علي الترعه وحالف ليرميني فيها وجمدت قلبي ونطيت من فوق الجبل اللي كنت قاعد عليه واتروقت ساعتها للصبح

مره بردك ابويا كان بيعلمني سواقة العجله وكان بيمسك العجلة الكلام ده وانا صغير طبعا ويزوقني مسافة 5 متر امشي لوحد ومره جه يزقني نزلني بالعجلة في حفره

شوفتوا اب في الدنيا يرمي ابنه في حفره ههههههههههههههههههههههههه ه

يوم ما روحت ب 128 عندنا البلد في مغاغة الناس كلها كانت بتبصلي علي اني داخل عليهم بعربية بورشه والناس كلها قامت تبص مين اللي في العربية ده وساعتها حسيت بقيمة العربية لما روحت بالهيوانداي لما جيبتها مفيش حد قام بص اتاري الناس كلها دخلت الدش وبيتفرجوا علي مهند وعارفوا الدنيا فيها ايه ساعتها قولت فين ايام ال 128

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 03-11-2010 الساعة 03:37 PM