قديم 06-06-2012, 05:48 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تركيب تكيف ساندن يابانى للشاهين 1300 CC و تعليقى على ادائه و سعر خاص لاعضاء مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

حضرتك بتستخدم عزل حرارى لفصل الحوض بتاع الموتور عن الصالون وده اعتقد هيتكلف حوالى 100 جنية والباقى حضرتك لو كاوتش الابواب بايظ هتجيب بداله وده اعتقد بيكون رخيص مش غالى اوووى وطبعا احنا بنعمل العزل علشان الفيات كله بيبقى حوض الماتور مفتوح على الصالون عادى جدااا علشان فى الشتا يبقى دفايه ههههههههههههه و طبعا لما نعمل العزل مش هنجهد العربيه ولا الكباس
ايون ياسيد شد حيلك فى الامتحانات عاوزك ترفع راسى
بس انا كنت عاوز اعرف ايه الماده بالظبط اللى عزل بيها عشان معايا 132 مكيفه وضع بلادها
فكنت عاوز اعرف هو عزل الحوض ب عازل بوتوجازات ولا ايه بالظبط ؟؟!!!

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك