قديم 16-03-2012, 11:11 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future
افتراضي رد: عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moh.Osama مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك والله مش عارف اقولك ايه فعلا محترم وبلاش موضوع بخيل ده هههههه ويا سيدى المشاريب عندى وان شاء الله فى القريب العاجل هتشرف بالزيارة والتعرف على انسان ذوق زيك ندخل فى الشغل انا دخلت على البيدج وملقتش صور لى اللوجان مافيش رينو غير سينيك وفلونس انت معملتش حاجه للوجان قبل كده ولو عملت يا ريت بردو تورينى صور علشان الواحد يبقى عندوا فكر عن الشغل هيبقى عامل ازاى
ملحوظه متشرفتش باسمك انا محمد اسامه

والله ياباشا بتحرجنى بكلام حضرتك وطبعا الشرف لى فى انى اتعرف عليك , للاسف انا فعلا معملتش لوجان لسة ودة معناه ان عربيتك هتكون اول لوجان على صفحتنا , ولو حضرتك عايز تاخد فكرة عن الشغل فى حل من اتنين اولهم انك تبص على الفرش الاصلى وتبدأ تتخيل الالوان اللى انت عايزها دة لو هتعمل الفرش بنفس التصميم الاصلى , والثانى ان حضرتك تشرفنا بزيارة ونفكر مع بعض .

وخليك فاكر ياباشا انك قولت المشاريب عندك ههههههههههه ( بخيل بخيل يعنى مش اى كلام )

وانا اتشرفت بمعرفة حضرتك يا استاذ محمد , وانا اسمى احمد ريان ودة رقمى 01061203070 وفى انتظار زيارتك فى القريب العاجل .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070

التعديل الأخير تم بواسطة RAYAN ; 16-03-2012 الساعة 11:16 PM سبب آخر: فونت