قديم 29-03-2010, 07:35 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: @ لا تقولى فيرنا و لانوس ولا افيو و اكسنت .. اللوجان فوق الجميع @

بجد يا جماعة المنتدى كدة هيفقد بريقه و تميزه من الطريقة اللى بتتفاهموا بيها مع بعض
احنا مش عيال صغيرين فى مدرسة ومع احترامى للمنتدى واحد واحد... عربيات ايه اللى بتتكلمو فيها دى ....
بجد احنا فى مصر ماعندناش عربيات ... ممكن كل واحد معترض على نقطة يتفضل يقول باسلوب راقى و مهذب

خليكو موضوعيين و قولو مميزات و عيوب عربياتكم مش اللى يقول عربيتى اقوى من الهمر و اسرع من الفيرارى و اشيك م البى ام و افخم من المرسيدس ... ليه يا جماعة
ما احنا كلنا عارفين اللى فيها يعنى ....

و الراجل جاب عربية جديدة و العنوان فيه مقارنة لنفس العربيات اللى تقريبا فى نفس الفئة او على الاقل هى البدائل اللى كانت قدامه و عاوز يلفت نظر الناس للموضوع و دخل قال مميزات و عيوب ....ليه الناس واخدة الموضوع على صدرها

يا ريت بجد نكون موضوعيين و اكثر التزاما بالكلمات المنمقة و المختارة ليظل مصر موتورز هو الاعلى و الارقى ...

و ذلك ما يأمرنا به ديننا الحنيف قبل كل شئ.... "و لو كنت فظا غليظ القلب لانفضوا من حولك" ...صدق الله العظيم
و دمتم سالمين

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!