قديم 13-02-2010, 07:02 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كم أكثر سرعة مشيت عليها؟؟؟

انا كنت بامشى على 140 بالفيات 128[/quote]
حرام عليك نفسك ياراججل انتى مستغنى عن نفسك طيب انا عربيتى مكتوب فى كتالوجها ان لاتزيد سرعتك عن 180 رغم ان امبيرها 220 ومع ذلك اخرى معاها 175 رغم ان اصحابها اللى عملوها قالو لحد 180 لكن انا بعمل حسابى تقوم بال28 تجيب ال140 حرام عليك نفسك والله دى نصيحة اخ ليك فى الله يااخوانى السرعات العالية تبقى حسب العربية وكل عربية حسب قدراتها وطولها وعرضها وارتفاعها يعنى العربيات الصغيرة اللى زى الفيرنا واللانوس ومع احترامنا لكل الاراء اخرهم 120 بعد كده مكن تفقد السيطرة فى لحظة لاقدر الله انا بتكلم عن معدلات امان زى عربيتى مثلا عدادها 220 لكن اصحابها قالو لاتزيد عن 180 هو ده معدل الامان رغم انى وصلت بيها لحد 195 و 200 كمان وكانت ثابتة جدا لكن قلت ياواد دى ناحية نفسية بس علشان توصل للسرعات دى ربنا يستر علينا وعليكم

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 13-02-2010 الساعة 07:15 AM