قديم 07-05-2011, 03:27 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا وال516 ( تقرير تفصيلى للتنين الصينى )

بسم الله ما شاء الله تقرير رائع واكثر من رائع والله يا باسم ..

والعربية ما شاء الله فيها كماليات جميلة جدا ...

بس سيبك من كل ده .. انا اكتر حاجة عجبانى فى الـ 516 ان ممكن يركب عليها مواتير الميتسوبيشى لانسر ... يعنى لو ركب عليها موتور 2000 cc هتبقى عربية روعة ...

انا ركبت الـ 516 قبل كده بس مسوقتهاش ..

لاحظت فيها الوسع الكبير .. ولاحظت العفشة الناشفة جدا ..

بس ضايقنى ان خامتها رديئة خالص .. التابلوة والابواب .. وده طبعا لان الحلو ميكملش ...

بس فى المجمل الـ 516 عربية ممتازة بالنسبة لسعرها .. وربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها وشر الطريق ..

تحياتى يا كبير .......

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ