قديم 31-10-2010, 12:19 AM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future
افتراضي رد: نظرة إلى المستقبل ...... رينو لوجان 2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RENAULT 18 مشاهدة المشاركة

نورت الموضوع يا غالى ،،،،،،، موضوع قطع الغيار ده أديله شوية وقت و إن شاء الله هيتحل و فى ناس كتير مش هاممها أوى حكاية قطع الغيار لأنها معندهاش مانع تدفع أغلى شوية بس تبقى راكبة حاجة نضيفة و أنا من الناس دى أنا بجيب قطع غيار عربيتى ب4 أضعاف سعر العربيات العادية بس أنا عشان عربيتى نادرة بس مش هاممنى المهم أنى راضى بالعربية و مكفيانى و زيادة<!-- / message --> .....
و بالنسبة لسعر إعادة البيع دا هيحدده المستقبل بس متهيألى لو العربية أنتشرت هيرتفع سعر إعادة البيع ،،،، و العربية الحمد لله كل يوم بتنتشر عن اليوم اللى قبله

تحياتى ،،،
يا رب يحصل كده فعلا فى المستقبل القريب ويبقى رينو عرفت تخاطب شريحة عريضة من الناس وأنا واحد من منهم .......وتقبل مرورى