قديم 09-09-2013, 07:20 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عيوب دايو لاسيتى شبيهة الكروز

بص يا سيدى هى عربيه جميله جدا وادائها عالى بصراحه من ناحيه الثبات والفخامه وقوه المحرك وادئها على الطريق

بالنسبه لطقع الغيار احب اقولك انا معايا 2 بقالهم 4 سنين والحمد الله اى حاجه بحتاجها بلاقيها

بص مفيش حاجه اسمها مش موجوده ما هو احنا مش جايبين عربيات من الفضاء .. كل حاجه موجوده بس الى يدور ويتعامل صح .. اعرف نوع موتورك واعرف تدور عليه ازاى وتطلبه ازاى ... ووقتها مش هيبقى فى مشكله .. اياك تمشى ورا كلام حد

بالنسبه للصيانه .. انا بعمل الصيانه عادى جدا وليه عامل صيانه ال 30 الف وهعمل تقرير عنها كمان شويه

ايه بقى علاقه المحرك فى اللاستى بمحرك استرا وبمحرك كروز 2013

اقولك انا شوف يا سيدى .. بقى جينرال موتورز لما عملت العربيه دى نزلتها بمحرك ايكو تيك وده محرك المانى انتاج شركه اوبل وبيستخدم فى موديلات اوبل استرا السابقع وحاليا نفس المحرك

والمفروض ان الكروز بره مصر نفس المحرك

لكن عمو منصور قالك ايه بقى ؟؟ قال يكسب من ورانا شويه قام منزلك يا سيدى الكروز بمحرك الاوبترا ال 107 حصان وعارف ان المصرى بيشترى ومبيعترضش علشان يقوم جايلك مع الفيس ليفت الى هو موديل 2013 ويقولك انا غيرت المكنه ويرفع فى السعر كمان وكمان .. يعنى يكسب مرتين ... بس كده هى دى الحكايه كلها

واى خدمه

HaMaDa-ToUB@R

01000902024