قديم 06-03-2011, 03:29 AM
الصورة الرمزية SALAHHAKIM
SALAHHAKIM SALAHHAKIM غير متواجد حالياً
هواياتي: الزراعة

SALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قطع غيار ومستهلاكات البروتون ساجا عن تجربه والدرس الهام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hishamhilmy مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا ناوي ان شاء الله اشتري الساجا بس انا كان عندي مشكله معايا عربية سيات ابيزا 1993 هي عربية اداها ممتاز بس للاسف حلاتها كانت شوربة لانها طبعا اول عربية ليا بس الحمد الله اتظبطت وظبططتني معاها ونفسي اغير لعربية زيرو عجباني الساجا جدا بس قلقان من تكرار تجربة العربية اللي قطع غيرها مش متوفرة وغالية ومش عارف اعمل ايه امكنياتي ماتسمح باكتر من الفرنا وانا بكرها تنصحني بيها ولا اخليني ابزاوي شوية كمان
اسف علي الاطالة
السلام عليكم
اولاً انت حر تركب الي يعجبك وترتاح لية
ساجا كماليات وامان وموتور =1800 سى سى
العيوب قطع الغيار غالية وبنحاول نخليها ارخص قطع غيار في مصر وكمان بندور علي بدائل انما الاختيار رقم 1 تحت سعر 100 الف اي حاجة في بروتون
الفيرنا موتور ممتاز سيارة شعبية قطع غيار رخيصة سهولة فى البيع ومفيش امكنيات ولا الامان المتوفر في الساجا
وعندك لوجان عربية واسعة وجميلة وتقريبا نفس عيوب الساجا اعادة البيع وقطع الغيار .
الخلاصة انا راكب ساجا وانت حر شوف المناسب ليك عاوز حاجة تجري بيها ولا عربية واسعة ولا عربية امكنيات وانزل قارن بينهم واخيرا صلي استخارة

SALAH HAKIM