قديم 09-03-2010, 04:50 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد يواسيني ... منتهي الإستهتار

لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم قدر الله وما شاء فعل معلش اخى العزيز الحمد لله انها على كده ما و فى البلد دى اللى عايز يركب عربية لازم يدفع ثمن غباوة غيرة والاستهتار وعدم اللامبالاه لان فى اغلب الاحوال اللى سايقين عربيات نقل وموستيكلات غير بعض سائقين الملاكى كانوا فى الاصل عربجية بيسوقوا عربية كارو بالحمار فهو عربجى مش يقدر يقدر الامور تصدق بالله انا كنت من حوالى 8 سنوات ماشى بعربية جولييت زيرو جديدة وواحد ولد داخل فيا بعربية كارو بحمار والله تقريبا شفت الحمار بيحازل يتفادى الاصطدام بيا والولد بيوجة الحمار غلط ومنطلق باقصى سرعة دغدغ الباب والرفرف والكبوت حتة من فوق وحسيت من الحمار بيعتذر ليا من نظرات عينة وكانة بيقولى مش انا والله دة الحمار اللى راكبنى على فكرة يا دكتور bolbolanواكتر من كدة من موتسيكل كمان انا مرة شفت حادث عربية كورولا مع بنى ادام الكورولا كلها مقدمة العربييية ضاعت بالشبك بالاكصطدام بالكبوت وبالشبك والزجاج الامامى انتهت العربية من المقدمة تقريبا ولو انت مكنتش شايف انه انسان اللى اتصدم بالسيارة ممكن كنت تكر نها سيارة كبيرة او اتوبيس دخل فيها ولك منى ولكل اعضاء المنتدى الكرام خالص التحية والاحترام وربنا يعوضك عليك والحمد لله انة كمان ملبسكش تهمة ههههههه