الموضوع: انا حجزت fsv
قديم 02-12-2011, 04:04 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا حجزت fsv

يا جماعه الشركات ديه بتبقي عندها العربيات بس هي بتاخر التسليم وبتخليك تنتظر شهرين او تلاته عشان ترفع السعر وعلي فكره الكلام ده مش من عندي انا قريته في ملحق اخبار اليوم بتاع السبت في راجل محترم بيعمل عمود كل يوم سبت في الملحق اخبار اليوم للسيارات والدليل علي ذلك ان سوق السيارات في حاله ركود الايام ديه يعني مفيش بيع ولا شرا وخاصه ان العربيه اللي حضرتك حجزها مش منتشره اوي فاكيد متوفره وبكثره بس هما بيعطشوا السوق بالبلدي عشان يرفعوا السعر ويكسبوا اكتر هوه ده عيب المصريين انا شايف ان لو الحجز لقيته هيقعد اكتر من شهر كنسل الحجز واستني شويه وهتلاقيها في كل حته ومحدش هيشتريها كمان