قديم 12-10-2010, 12:52 PM
الصورة الرمزية b A d R
b A d R b A d R غير متواجد حالياً

b A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of light
افتراضي رد: موتور العربية بقي أقوي من المعتاد لفترة صغيرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د0تامر محمد مشاهدة المشاركة

أنا بقالى كام سنة نفسى أعرف الإجابة
حدث معى فى أكثر من سيارة أن أجد السيارة وكأنها سيارة أخرى فى السحب والنعومة وكأن موتورها تضاعف حتى العفشة أنعم وألين وبعد فترة قد تطول أو تقصر تعود لطبيعتها القديمة !!
علما بأنى حاولت رصد أية ظاهرة طارئة كتغير أسلوب قيادتى مثلا او تغيير زيت أو فلتر أو أى صيانة بالسيارة ولكن لم يكن لهذا تأثير لأن هذه الحالة مزاجية للسيارة غير مرتبطة إلا بمزاجها الشخصى !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههه اة فعلا يا دكتور دة بيكون تبع الحالة المزاجية للعربية والموضوع دة لسة حاصل معايا انهاردة وياما حصل معايا قبل كدة فى البيجو وبردة نفسى اعرف اية السببب
او اية الى بيخلى مزجها حلو وانا اعملهوها على طول والله بس تفضل على الحالة الى بتوصلها دى

هههههههههههههههههه يا نهار أبيض يعني فعلا دا بيحصل و مش معايا أنا بس معاكم كمان ؟ .. أنا إفتكرت إني بكبس علي البنزين جامد أو إن الفلاتر اللي غيرتها الأسبوع اللي فات عملت شغلها .. ميرسي يا جماعة بس ياريت اللي يكتشف إيه سر الموضوع دا يقول علشان نعمله و نستفيد منه

و حلوة عربيتك يا حماده ألف مبروك ربنا يباركلك فيها