قديم 22-05-2012, 03:04 PM
محمود36 محمود36 غير متواجد حالياً

محمود36 is just really niceمحمود36 is just really niceمحمود36 is just really niceمحمود36 is just really nice
افتراضي رد: مطلوب سيارات للايجار بعقد سنوي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

يعني سيادتك اديك مثلا العربيه فبريكه تروح تديها لواحد يخبطها وتطلب نص تقوم سيادتك تخليني ادفع فلوس تصليحها علي ما التامين يدي لي شيك التصليح انا اسف يا باشا ده اسمه هبل العربيه المفروض انت اخدتها فبريكه ترجعها فبريكه ولو اتخبطت انت اللي بتصلحها مش انا دا كفايه اني مأمن عليها وكفايه ان العربيه بقت معيوبه ولما تتباع مش هتساوي نكله اعتقد اي شركه بتبقي مسؤله هي عن الاصلاحات
انا عايز افهم انت قراءة الكلام ده ازاى
الكلام واضح جدا ان انا من يصلح السياره في حاله الحادث
اما بالنسبه للتامين انا لاستطيع صرف الشيك بتاع التامين لان الشيك بيطلع باسم صاحب السياره عشان كده انا بقول اني هصلح السيار وبعد كده هيطلع شيك بقيمه الاصلاح المدفوعه عن طريقي يبق انت عليك صرف الشيك واعطائى قيمته لان الفلوس دي انا دفعتها قبل كده في الاصلاح

انا اسف للاطاله بس عشان يبقى الكلام مفهوش لبس لاى شخص
اما بالنسبه للتامين انت مجبر تامن مش حاجه انت عاملها عشان سواد عيون المكتب لان البنك هو الجابرك مش المكتب
اما بالنسبه ان السياره بتقل قيمتها لما بتعمل حادث طبيعى ان اي مشروع فيه مكسب وخساره المهم اذاي تحقق اكبر مكسب وتقلل الخساره بحيث تاخذ في المجمل مكسب
وفي الاخر اعتقد انك معندكش خلفيه في ايجار السيارات وبتالي لما تكون عندك مشكله في فهم حاجه استفسار بسيط وهتلاقي اجابه ولا تهاجم احد في موضوع تجهل فيه جوانب عده