قديم 26-12-2009, 10:25 PM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of
افتراضي رد: ما هي مميزات وعيوب الفيرنا

احلي ما في الفيرنا قوة موتورها وعزمها وتوفيرها في البنزين غير كدة مفيش مميزات تميزها خالص الباقي عيوب مثل الثبات ولو فيها جنوط بردو مش هتيقي ثابتة الا القليل ثانيا نظام الفرامل غير مؤمن بالمرة يعني لو ماشي سريع دواسة الفرامل بتشكل خطر لعدم الاتزان وعيوبها غير مريحة في قيادتها لو زلطة في الارض حتحس بيها وكمان الخامات الرديئة المستخدمة في الصالون الداخلي السيء تابلوة شكلة مش حلو شكل تابلوهات التسعينات بل التسعينات افضل غير متوفر بها اوبشن وشكلها مش قيم من برة نظراا لعلبة الشكمان الي عاملة زي علبة شكمان الجرارات خلاصة السيارة هي كويسة لما تبقي ب50 الف جنية غير كدة سعرها اعلي من امكانياتها كفاية ان في عربيات صيني افضل منها وبعدين كفاية فيرنا زهقنا منها وبعدين انا مش بكره حد في العربية بس هي دي حقيقة الفيرنا الناس بتركبها علشان هيونداي بس لكن لو هيا صيني ونفس حالتها الناس هتقول عربية زبالة هو دة الشعب المصري يقولك انا راكب هيونداي ياعم ههههههههه