قديم 02-08-2009, 10:50 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: و سقط حبى للبرافو ......وقلبى يبكي لفراقها

اتش معاك حق انك ماشترتهاش ! رغم ان أنا عارف الواحد لما بتبقى الفلوس فى ايده

بتبقى تقرصه و عاوزه تهرب منه ! وأنا مصدقك ومستغرب فى نفس الوقت !

يبدو ان السيارات اللى هنا عامله زى الملابس اللى بغلطه ! يعنى تروح تشتى قميص ب200ج

سليم و ممكن تجيب نفس القميص ب60 جنيه بس فيه غلطه موش ظاهره قوى ! لذلك أعتقد ان

التوكيلات هنا بتعمل كده وتستفيد هى بالفرق ! وأنا شوفت النيوسيراتو فى مصر تحفه و قلت

أجيبها من السعوديه ! لقيت هناك أنيل من اللى انت بتحكيه عن البرافو خاصة من الداخل و خاصة

مجرى عصاية الفتيس اللى حسيت انها حتة صاجه و ممكن تشوف الفتيس من تحت أو زى ما بيقولوا

شق يعدى منه فار !

عموما انت أفدت الناس ان الواحد ما يشتريش سمك فى ميه ولازم يفصص السياره و ياخد حقه تماما

ولا يلتفت للبائع الذى هو غالبآ مايعرفش الفرق بين السيات 133 و اللومينا !

وأخيرآ أرشح لك فورد فوكاس فى نفس الفئه السعريه أو أقل و سياره رزينه و قويه و تشطيب

داخلى محترم و سريعه ! بس اتأكد انها صناعة ألمانيا ( وآسف على الاستطراد ) !

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127