قديم 18-04-2012, 08:54 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايجار السيارات ايه رايك ؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

بعد ازنكم يا رجاله عاوز اخد رايكم ف الموضوع ده لاني محتار جدااا

واحد صاحبي شغال ف شركه بترول والشركه دي بتأجر عربيات للمهندسين بتوعها وللمشاوير بتاعت الشغل المهم هم بياخدوا العربيات زيرو والعقد لمده سنه وبصراحه حسبت لقيت ايجار العربيه ف سنه بيغطي نص تمن العربيه تقريبا بس اللي يخوف انه بياخدوا العربيه بحاله 100% وبيسلمها لك 80% وانت هتضبط الحاجات دي وتمضي عقد جديد لسنه جديده طبعا حكايه عقد جديد دي مش مضمونه لانه اخد العربيه وهي زيرو خلاص وخد خيرها ف السنه دي انا بصراحه خايف يهينوا العربيه ف السنه دي والبس انا بس ف نفس الوقت ماهي جابت نص تمنها ف السنه دي اصلا

انتوا اىه رايكم ف الحوار ده؟؟
حاول تسال على الشركه كويس وتعرف بيتاخروا ف الدفع ولا ملتزمين بالمواعيد شوفها شركه فاتحه بقالها فتره قريبه ولا فتره كبييره اسم الشركه ايه يمكن اكون اتعاملت معاهم قبل كده واعرف افيدك بس عمتا طالما هما قالولك سنه قابله للتجديد يبقى هى سنه ومش هايجددلك لو كان بيجدد لل قبلك مكنش خد عربيتك عمتا قولى اسم الشركه ايه

تقبل تحياتى